Saturday, June 16, 2012

16
Komen
~ Vlog Kedua : Headshot ! ~

Sampai bila mahu bertahan?
Alhamdulillah. Bersyukur sangat kepada Allah hari ini diberi kesempatan untuk menerbitkan vlog yang kedua.

Memandangkan kita semua tidak punya banyak masa, maka di sini saya memilih untuk memendekkan coretan. Bahkan terdetik untuk saya menghias bicara kali ini dalam bentuk point. Jadi, anda akan terus faham dan mudah menghadam akan apa yang ingin saya sampaikan.

Pertama, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang pernah menonton vlog sulung  ‘Support The Change’. Saya memandang tinggi kepada anda yang sudi menonton dengan dua sebab.

Satu, secara tak langsung anda memberi sokongan. Dan dua, bila anda sudah menonton.. akan terbitlah segala kritikan dan komen untuk penambah baikan. Maka di situ saya belajar.

Kedua, kini vlog ‘Headshot’ sudah dipublishkan. Ada orang tanya saya, apa maksud headshot? Dan kenapa nama itu yang dipilih? Jadi di sini jawapannya, anda tidak akan faham sekiranya anda belum menontonnya.

Ketiga, saya tidak memandang segala kesilapan teknikel adalah satu masalah yang besar. Sekalipun ada yang tegur, maka saya menitik beratkan. Sebab saya takut, benda fokus saya iaitu isi dan point terhalang dengan kelemahan dan kekurangan benda alah ini.

Jadi, andaikata anda menonton tetapi tidak faham dengan apa yang ingin saya sampaikan… jangan malu untuk memberitahu. Penting !

Keempat, untuk vlog kali ini dengan tajuk ‘Headshot’… saya mengharap sangat anda yang membaca tulisan ini menontonnya. Bukan nak kata terbaik, cuma macam biasa idea dari vlog ini saya percaya perlu dikongsikan kepada semua.

Agar kita sama-sama sedar. Yang kita sedang hidup dengan manusia. Itu sahaja.

Dan yang terakhir, sekiranya anda merasakan ‘Headshot’ bermanfaat…. Jangan segan-silu untuk berkongsi kepada kawan mahupun sesiapa sahaja yang anda rasa mereka perlu untuk menontonnya.

Bahkan saya secara peribadi sangat berterima kasih dan sangat menghargai segala bentuk usaha untuk menyebarkan vlog ini.

Tidak ada yang baik melainkan apa yang dikatakan baik oleh syara’. Dan tidak ada yang buruk melainkan apa yang dikatakan buruk oleh syara’.

Salam ukhwah dari seorang yang biasa-biasa.

Jangan lupa untuk menonton ‘Headshot’ di bawah ya !

Jom fly ke langit tinggi !! Yahhooo.. ^_^







16 comments:

  1. alaaaaa...xdpt nak tengok..line slow la dik...teruja nak tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengurlah dengan berhikmah utk perubahan ummah...

      lakonan yang last tu buat akak keluaq ayaq mata pulak.. Jadi betoi...

      Sungguh bermanfaat, teruskan lagi dik..

      apa pon, akak tunggu vlog yang ke 3.. ^_^

      p/s~baru dapat tgk, line ni cemburu..

      Delete
    2. Alhamdulillah.

      Terima kasih kak atas sokongan.
      InsyaAllah yg ke-3 bakal menyusul slps ini. :D
      Doakan.

      Delete
  2. cutenye awak..berkenalan boleh

    ReplyDelete
  3. terbaikkkk.. ganbatte for nex vlog...

    ReplyDelete
  4. Pergh ! Terbaik akhi..bukak video mula2 pun dah meremang bulu roma..teringat zaman-zaman belakon lakonan bomba dulu..haha..

    mantap akhi. (saya saya sangat cemburu ! ). Teruskan melangkah. Jangan berpaling ke belakang lagi. Usah hiraukan pandangan manusia sekeliling. Kerana akhi, kita melangkah kerana Allah. Bukan kerana manusia.

    Semoga bertemu di sorga ya. ;)

    p/s : Jemput baca artikelo blog saya. Heh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah.. saya segan dengan Pemimpi Tegar.

      Jazakallah akhi uts kritikan membina utk vlog sulung.
      Ana banyak belajar dri komen enta juga sbnrnya.

      Bila kita nak jumpa ni?
      Mailah datang Jordan. ^_^

      Delete
    2. Ceihh..segan pi duk bagan.. :D

      InsyaAllah. Ada jodoh nanti jumpa la tu. ^^''

      Delete
    3. Tunggu anta nikah la baru ana datang. Heh.

      Delete
    4. Kalau mcm tu tak lama lah.
      Sebab ana menikah tahun depan. Ahaks ! ^_^

      Delete
  5. apa salahnya kita melayan mereka mcm manusia sepertimana kita mahukan org layan kita mcm manusia

    ReplyDelete
  6. ulya dah tengok yg ni dari blog senior ulya .
    ---->http://cahayatwinz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh.. terima kasih buat senior ulya sudi berkongsi di blog.
      Terima kasih juga buat Ulya atas kunjungan maya di sini.

      Jemput dtg lagi. ^_^

      Delete